Przejdź do treści
Zakończenie klasycznego sezonu 2017 w Trójmieście

Zakończenie klasycznego sezonu 2017 w Trójmieście

Z czym kojarzą Wam się miesiące kwiecień i październik? Pierwsza myśl – kwiecień z wiosną w pełni, a październik z melancholijną złotowłosą jesienią. A dla nas to również znak, że wraz z wiosną zaczyna się możliwość podziwiania trójmiejskich klasyków, a w ostatnim kwartale roku sezon ten jest uroczyście zamykany.

W miniony weekend października przy Stadionie Energa Gdańsk zaparkowało około 500 klasyków, a uczestników zjazdu było kilka tysięcy. Zlot zorganizowany był podobnie jak przez ostatnie lata przez grupę Trójmiasto – klasycznie. W niedzielne popołudnie nie dość, że frekwencja fanów klasycznych aut była przeogromna, to i pogoda dopisała. O dziwo, bo na ogół jesienna aura bywała zawsze bardzo kapryśna.

Pojawiły się auta z przeróżnych epok motoryzacyjnych. Oczywiście wjazd na imprezę miały pojazdy po dokładnej selekcji, które spełniały wymogi oragnizatorów. Warunek numer jeden: wyprodukowany przed 1989 rokiem. Można było wyłapać i podziwiać naprawdę wyjątkowe, wystylizowane i odrestaurowane egzemplarze. Wielkim zainteresowaniem odwiedzających pochwalić się mógł seledynowy Cadillac z 1954 roku. Natomiast wśród najstarszych youngtimerów był amerykański samochód Wiliys-Knight budowany w latach 1914-1933 i Ford Popular z lat 50-tych. Ponadto Fiaty, Volkswageny, Mercedesy, Trabanty, BMW, Ople, Volvo…. dla każdego coś miłego.

Nie było Was na tegorocznym zakończeniu klasycznego sezonu? Nic straconego. Kolejną okazją na podziwianie trójmiejskich klasyków będzie kwietniowe otwarcie sezonu 2018.

Zainteresować mogą Cię też

Miało być tanio… wyszło jak zawsze.

Miało być tanio… wyszło jak zawsze.

Były nagłówki artykułów, zapowiedzi, że elektryki będą tanieć a kolejne dofinansowania ruszają niebawem. W efekcie końcowym otrzymujemy komunikat, że od 4 lipca rosną cła na samochody elektryczne z Chin. Miało być nowe lepiej, a wyszło jak zawsze. Czy Unii Europejskiej naprawdę chodzi o zieloną rewolucję? Nie bądźmy naiwni, gdy w grę wchodzi wielka polityka.Komisja Europejska …

Czytaj więcej
Fotoradary w Polsce ciągle rosną w siłę!

Fotoradary w Polsce ciągle rosną w siłę!

Zostajemy jeszcze w temacie fotoradarów bo Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) ogłosił chęć rozbudowy całej sieci urządzeń kontrolujących prędkość na polskich drogach. Zapowiedź jest znacząca bo oscylować ma w granicach 120-160 nowych urządzeń. Według zastępcy GITD – Tomasza Połecia, Polska dąży do tego by posiadać około 11 tysięcy fotoradarów i dorównać systemowi włoskiemu. Tomasz 1Połeć …

Czytaj więcej
Fotoradary tracą cierpliwość!

Fotoradary tracą cierpliwość!

Jakiś czas temu pisaliśmy na naszym Blogu, że CANARD mocno wziął się za oprogramowanie swoich radarów. Wszystko to z uwagi na fakt, że polscy kierowcy mocno zwolnili po wejściu w życie nowych przepisów dotyczących karania kierowców za wykroczenia drogowe. Fotoradary są przede wszystkim po to, żeby na nich zarabiać, a nie ostrzegać kierowców przed niebezpieczeństwem, …

Czytaj więcej

ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano

Poniedziałek – Piątek : 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 676 20 20 biuro@fred.com.pl

Aleja Zwycięstwa 175, 81-521 Gdynia Orłowo

Poniedziałek – Piątek : 7.30 – 21.00
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 622 13 36 +48 609 888 505 biurogdynia@fred.com.pl