Przejdź do treści
Rewolucja gdyńskich parkomatów

Rewolucja gdyńskich parkomatów

Wiosna zagościła już na dobre. Powoli wkraczamy w sezon wyjazdów, urlopów, odpoczynku poza domem. Wybieracie się do Gdyni? Mamy dla Was cenne informacje dotyczące tamtejszych parkomatów. Już od 1 marca kierowcy mogą korzystać z nowych funkcji tych urządzeń. Istnieje możliwość zakupu e-biletu, uregulowania naniesionej opłaty dodatkowej, skorzystania z modułu informacji miejskich.

I tak pierwsza z funkcji – e-bilet dzięki któremu kierowca nie musi już wracać do samochodu, aby za szybę w widocznym miejscu umieścić bilecik parkingowy. Wystarczy w parkomacie wprowadzić numer rejestracyjny dla którego kupujemy bilet, który automatycznie będzie widoczny w systemie informatycznym i w urządzeniach kontrolerskich. Zdarza Wam się nie opłacić postoju Waszego samochodu? Otrzymaliście wezwania do zapłaty? Teraz możecie je opłacić w gdyńskich parkometrach. Do końca lutego trzeba było w tym celu odwiedzić Biuro Strefy Płatnego Parkowania. No i totalna nowość – moduł informacji miejskich udostępnianych na ekranie parkomatów. Na wyraźnym, kolorowych ekranie parkometrów znaleźć możemy podstawowe informacje na temat ciekawych obiektów i miejsc w Gdyni. Idealne dla każdego gościa i turysty.

Ciekawe czy mieliście już okazję sprawdzić jak działają te nowoczesne urządzenia na terenie miasta? Jeśli macie ochotę, podzielcie się swoją opinią i spostrzeżeniami na naszym profilu FB w komentarzach pod artykułem.

Zainteresować mogą Cię też

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o akcjach serwisowych przywołujących gigantyczne ilości samochodów do serwisów, w celu przeprowadzania akcji serwisowych. Dziś poniekąd przyjrzymy się tym, czy owe ilości mają związek z ilością samochodów, które Polacy kupują. Jak się okazuje, nie ma zbyt dużej korelacji między tymi dwoma sprawami. Tylko Toyota, która niepodzielnie panuje na Polskim rynku, może …

Czytaj więcej
Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Ciekawych informacji na temat motoryzacji, dostarcza nam Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czyli mówiąc prościej UOKiK’u. Wydawać by się mogło, że jest to jedna z ostatnich stron, która mogłaby podsunąć ciekawostki z branży, ale tym razem nic bardziej mylnego. Naszym oczom ukazało się zestawienie dotyczących akcji serwisowych w Polsce za ostatni kwartał. Na stronie Urzędu …

Czytaj więcej
Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Dziś ponownie wraca do nas temat lubianych przez nas statystyk. Nie raz okazywało się, że potrafimy znacząco się w nich wyróżniać. Nie inaczej zdaje się być w dzisiejszym wpisie. Gdy zastanowimy się szerzej, to okaże się, że owe statystyki mogą odzwierciedlać u nas tzw. Efekt domina. Spieszymy z wyjaśnieniem o co w tym wszystkim chodzi. …

Czytaj więcej

ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano

Poniedziałek – Piątek : 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 676 20 20 biuro@fred.com.pl

Aleja Zwycięstwa 175, 81-521 Gdynia Orłowo

Poniedziałek – Piątek : 6.30 – 21.30
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 622 13 36 biuro@fred.com.pl