Przejdź do treści
McLaren Warszawa staje się faktem

McLaren Warszawa staje się faktem

McLaren to brytyjski producent samochodów założony w 1963 roku w Nowej Zelandii jako zespół wyścigowy przez kierowcę i konstruktora Bruce’a McLarena. Obok produkcji aut dopuszczonych do ruchu drogowego, na koncie firmy znajduje się wiele sukcesów sportowych (np. tytuły Mistrza Świata Formuły 1). Działalność marki prowadzona jest w ultranowoczesnej centrali w Woking w Wielkiej Brytanii.

Pewną informacją już jest, że w Warszawie pod skrzydłami firmy Auto Fus Group zostanie otwarty pierwszy oficjalny salon marki McLaren w Polsce. Auto Fus Group to firma, która pochwalić się może sprzedażą naprawdę bardzo luksusowych aut m.in. : BMW, MINI, Alpina, Rolls-Royce. Tak więc nastał czas na przedstawicielstwo McLarena. Działalność salonu uzupełni również Autoryzowana Stacja Obsługi tych sportowych aut. Do tej pory oficjalnie samochody McLarena nie były sprzedawane w Polsce. Te zarejestrowane na terenie naszego kraju były sprowadzane z zagranicy przez prywatne osoby.

„Zapytania klientów i obserwacje rynkowe pokazały nam, że powinniśmy mieć w swojej ofercie także samochody supersportowe. (…) McLaren to esencja motoryzacji w jej sportowym wydaniu. Każdy model jest dla fanów dziełem sztuki inżynieryjnej, które zarazem cieszy serce kierowcy. Dlatego jesteśmy przekonani, że otwarcie McLaren Warszawa to wspaniała wiadomość dla polskich wielbicieli tej legendarnej marki.” – powiedział Piotr Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.

Z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar wynika, że do tej pory Polacy zarejestrowali 11 sztuk aut marki McLaren. Polskie cenniki tej luksusowej brytyjskiej marki są póki co w fazie przygotowań i nie są jeszcze znane. Ciekawi nas, na jakie wyniki sprzedażowe może liczyć McLaren w Polsce. Sądzimy jednak, że zainteresowanych nie zabraknie.

Zainteresować mogą Cię też

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o akcjach serwisowych przywołujących gigantyczne ilości samochodów do serwisów, w celu przeprowadzania akcji serwisowych. Dziś poniekąd przyjrzymy się tym, czy owe ilości mają związek z ilością samochodów, które Polacy kupują. Jak się okazuje, nie ma zbyt dużej korelacji między tymi dwoma sprawami. Tylko Toyota, która niepodzielnie panuje na Polskim rynku, może …

Czytaj więcej
Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Ciekawych informacji na temat motoryzacji, dostarcza nam Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czyli mówiąc prościej UOKiK’u. Wydawać by się mogło, że jest to jedna z ostatnich stron, która mogłaby podsunąć ciekawostki z branży, ale tym razem nic bardziej mylnego. Naszym oczom ukazało się zestawienie dotyczących akcji serwisowych w Polsce za ostatni kwartał. Na stronie Urzędu …

Czytaj więcej
Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Dziś ponownie wraca do nas temat lubianych przez nas statystyk. Nie raz okazywało się, że potrafimy znacząco się w nich wyróżniać. Nie inaczej zdaje się być w dzisiejszym wpisie. Gdy zastanowimy się szerzej, to okaże się, że owe statystyki mogą odzwierciedlać u nas tzw. Efekt domina. Spieszymy z wyjaśnieniem o co w tym wszystkim chodzi. …

Czytaj więcej

ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano

Poniedziałek – Piątek : 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 676 20 20 biuro@fred.com.pl

Aleja Zwycięstwa 175, 81-521 Gdynia Orłowo

Poniedziałek – Piątek : 6.30 – 21.30
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 622 13 36 biuro@fred.com.pl