Przejdź do treści
Audi Atakuje nowym modelem Q2

Audi Atakuje nowym modelem Q2

Foto: www.audi.pl

Po swoim debiucie w marcu 2016 podczas salonu w Genewie, wreszcie w naszych salonach samochodowych możemy spotkać nowy model Audi – Q2. To konkurent m.in. Nissana Juke i Renault Captur. Ten crossover spod znaku czterech pierścieni został przedstawiony jako auto o zupełnie innych, indywidualnych walorach i cechach stylistycznych w porównaniu do Suvów tej marki. Niemniej – przyglądając się dłużej nowemu modelowi Ci bardziej spostrzegawczy odbiorcy napewno zauważą w nim elementy zaczerpnięte z modeli Q3, Q5 i Q7.

Nadwozie mierzy 4,19 m długości, 2,6 m rozstawu osi, 1,99 m szerokości i 1,51 wysokości. Bagażnik ma pojemność od 405 do aż 1050 litrów. Model dostępny jest z pięcioma wersjami silnikowymi: 1.0 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI, opcja 2.0 TDI w dwóch wersjach mocy.

Rozwiązania techniczne w Q2 zaczerpnięte są zdecydowanie z klasy wyższej. To zdecydowanie odróżnia go od innych popularnych na rynku crossoverów z segmentu B. W środu szereg innowacji spod znaku audi – Virtual Cockpit i wyświetlacz danych na szybie. Poza tym systemy ochrony bezpieczeństwa pasażerów z przodu, tempomat Adaptive Cruise Control z funkcją Stop&Go, asystent jazdy w korkach i zmiany pasa ruchu Audi Side Assist. To oczywiście tylko garść frykasów. Wnętrze bardzo przypomina to z modelu A3. Oczywiście podobnie jak w innych modelach marki wszystko wykonane zostało z wysokiej jakości materiałów. Dzięki temu komfort podróżowania jest naprawdę wysoki.

Odbiorcami Audi Q2 mają być przede wszystkim ludzie młodzi. To idealny mały miejski Suv, który swoim bardzo nowoczesnym, unikatowym wyglądem jak i bogatym wyposażeniem ma przyciągnąć młode pokolenie. Cena tego cuda startuje z progu 104.000 zł. Wybierając mocniejszy silnik i szerszą gamę wyposażenia z łatwością cenę wyjściową można nawet podwoić.

Zainteresować mogą Cię też

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

Jakie samochody kupują Polacy. Zaskakujące zmiany

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o akcjach serwisowych przywołujących gigantyczne ilości samochodów do serwisów, w celu przeprowadzania akcji serwisowych. Dziś poniekąd przyjrzymy się tym, czy owe ilości mają związek z ilością samochodów, które Polacy kupują. Jak się okazuje, nie ma zbyt dużej korelacji między tymi dwoma sprawami. Tylko Toyota, która niepodzielnie panuje na Polskim rynku, może …

Czytaj więcej
Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Jaka marka najczęściej wzywa Klientów na akcje serwisowe?

Ciekawych informacji na temat motoryzacji, dostarcza nam Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czyli mówiąc prościej UOKiK’u. Wydawać by się mogło, że jest to jedna z ostatnich stron, która mogłaby podsunąć ciekawostki z branży, ale tym razem nic bardziej mylnego. Naszym oczom ukazało się zestawienie dotyczących akcji serwisowych w Polsce za ostatni kwartał. Na stronie Urzędu …

Czytaj więcej
Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Polska jako kraj ogromnej liczby samochodów

Dziś ponownie wraca do nas temat lubianych przez nas statystyk. Nie raz okazywało się, że potrafimy znacząco się w nich wyróżniać. Nie inaczej zdaje się być w dzisiejszym wpisie. Gdy zastanowimy się szerzej, to okaże się, że owe statystyki mogą odzwierciedlać u nas tzw. Efekt domina. Spieszymy z wyjaśnieniem o co w tym wszystkim chodzi. …

Czytaj więcej

ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano

Poniedziałek – Piątek : 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 676 20 20 biuro@fred.com.pl

Aleja Zwycięstwa 175, 81-521 Gdynia Orłowo

Poniedziałek – Piątek : 6.30 – 21.30
Sobota: 8.00 – 14.00

+48 58 622 13 36 biuro@fred.com.pl