Od marca MINI zmienia logo

Nowy rok, nowe pomysły, kolejne zmiany na rynku motoryzacyjnym. Tym razem na myśli mamy brytyjska markę MINI należącą do koncernu BMW. Z początkiem marca 2018 roku samochody tej marki produkowane będą z nowym logo firmy.

I tak we wszystkich modelach MINI począwszy od maski silnika, tył samochodu, przez środek kierownicy, kończąc na pilocie zdalnego sterowania od marca będziemy mogli podziwiać nowy znak firmowy. Będzie on wyprowadzony z trójwymiarowej postaci, która wykorzystywana była od czasu wprowadzenia na rynek następcy klasycznego Mini w 2001 roku. Logo opierać się będzie na prostocie i kluczowych elementach graficznych. Zachowany zostanie oczywiście mocno zakorzeniony motyw skrzydlatego koła z zapisaną w samym środku nazwą marki. Producent zrezygnował z wszelkiego cieniowania i szarości w celu uzyskania kontrastu czerni z bielą.

Najnowsza koncepcja ma otworzyć następny już rozdział w bogatej z resztą historii logo marki MINI. Brytyjski producent poinformował, że nowy znak ma podkreślać „świadomość tradycyjnych wartości” i „ducha przyszłego rozwoju”. Ma oddawać autentyczność i przejrzystość nowej tożsamości marki.

Wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat historii logo MINI odsyłamy do strony Logo24